اقتصاد کلان

مسئولین موانع را از سر راه سرمایه گذاران بردارند

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری اظهار کرد: طی سال‌های متمادی تاکید رهبری در زمینه مسائل اقتصادی بوده چرا که اساسی‌ترین مشکل نظام ما مشکل اقتصادی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه در حوزه سیاسی مشکلی نداریم و امروز در جهان دارای اقتدار هستیم تصریح کرد: بدون تعارف باید گفت که در کشور از نظر اقتصادی مشکل داریم و سالیان سال شعار اقتصادی آغازین بخش سال شده اما بسیاری از مسئولین متأسفانه آن وظیفه‌ای که در تحقق بخشیدن شعار سال بوده انجام نداده اند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی ما به مهار تورم و رشد تولید برمی‌گردد گفت: در این راستا برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی باید موانع و مشکلات رشد تولید رفع شود تا بتوانیم تورم را نیز مهار کنیم.

وی خطاب به مسئولان نظام بر حمایت از سرمایه‌گذاران و حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته موانع و مشکلاتی بر سر راه سرمایه گذران قرار دادند که بسیاری از آنها کار و تولید را رها کرده و رفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در این دولت که دولت مردمی است مردم انتظار به حقی دارند که مطالبات خود را داشته باشند تصریح کرد: مسئولین باید موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه گذاران بردارند و بازه زمانی را برای ایجاد واحدهای تولیدی کوتاه کنند نه اینکه پنج تا ده سال طول بکشد تا یک موافقت اصولی صورت گیرد.

وی پرداخت تسهیلات ارزی به تولید کنندگان و همچنین معافیت‌های مالی متوازن با تولید را از نیازهای مهم برای رشد تولید و حمایت از حوزه سرمایه گذاری برشمرد و گفت: متأسفانه با این موانعی که در دهه نود داشتیم بسیاری از واحدها تعطیل شد که بحمد الله دولت مردمی تلاش خود را کردند که بسیاری از این واحدها احیا شد.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا