شهر و جامعهعناوین اخبار

کشف محموله ۱۰ میلیاردی گوشی های خارجی قاچاق در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان سردار “عبدالرضا آقاخانی”  اظهار داشت: در ادامه طرح های ویژه مبارزه با قاچاقچیان کالا ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خصوص قاچاق کالا از نوع گوشی تلفن همراه پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل سکونت وی اعزام شدند.

وی افزود: فرد متخلف به محض مشاهده ماموران بلافاصله از محل متواری شد که با توجه به شلوغی شهر در اقدامی سریع و به موقع توسط ماموران دستگیر شد.

سردار آقاخانی اظهار داشت: در بازرسی از پارکینگ منزل متهم ، ۷۸۶ دستگاه انواع گوشی و تبلت خارجی قاچاق و ۱۷ عدد ساعت مچی هوشمند به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار سال ۹۵ مبنی بر “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” از سوی مقام معظم رهبری مستلزم همکاری و همراهی همه آحاد جامعه است از مردم خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت مشکوک افراد و باندها و شبکه های فعال در زمینه قاچاق کالا موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا