اخبار استان ها

حفظ پاکیزگی منطقه ۹ اصفهان با فعالیت ۶۸ نیروی خدمات شهری

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفتگویی با اشاره به رضایت‌مندی مسافران نوروزی از خدمات ستاد هدایت جنت اظهار کرد: نوروز فرصت مناسبی برای نمایش فرهنگ مهمان‌نوازی مردم اصفهان است و این رضایتمندی وظیفه شهرداری را در قبال ارائه خدمات شایسته به مسافران بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به آماده‌باش تمام نیروهای واحد امور شهر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: در ایام نوروز به‌منظور حفظ آراستگی و پاکیزگی سطح منطقه، دو خودروی مکانیزه جدول شور از ساعت ۲:۰۰ بامداد تا ۱۲:۰۰ و ۶۸ نفر نیروی پاکبان روزانه مشغول رفت‌وروب هستند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از عمارت زیبای منارجنبان تصریح کرد: در راستای افزایش رفاه حال میهمانان نوروزی دو کارگر به صورت ۲۴ ساعته در دو شیفت مسئول پاکیزگی و نظافت اطراف این بنای تاریخی هستند.

وی با اشاره به اینکه رنگ‌آمیزی مبلمان شهری می‌تواند فضاهای شهری را دگرگون کند و بر روح و روان شهروندان تأثیر مثبتی داشته باشد، افزود: دیوارهای قدیمی سطح منطقه ۹ با هزار کیلوگرم رنگ گل‌ماشی به‌منظور زیباسازی فضای شهری رنگ‌آمیزی شده است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد تن‌پوش‌ها و حاجی فیروز در ستاد هدایت جنت لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران و شهروندان نیز فراهم کرده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا