اخبار استان ها

دره فرحزاد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

سیداحمد علوی در گفتگویی اظهار کرد: همکاران در شهرداری تهران به ویژه در مناطق دو و پنج تلاش بسیاری کردند تا فضای بیشتری در محدوده گردشگری دره فرحزاد برای ایام نوروز شهروندان فراهم شود.

وی افزود: اتفاق خوبی در زمینه ایجاد فضای گردشگری در دره فرحزاد رخ داد و نسبت به سال‌های گذشته فضای بیشتری برای فراغت و تفریح خانواده‌ها فراهم و محیا و همچنین در این محدوده پاکسازی نیز انجام شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که خانواده‌های زیادی از این فضای سرسبز و طبیعت بی‌نظیر و بکر پایتخت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه دره فرحزاد دارای چهار پاتوق به نام‌های ممد دراز، خزایی، پل آهنی و چهل پله است، تصریح کرد: در مراحل جمع آوری معتادان متجاهر این پاتوق‌ها توسط شهرداری منطقه پنج با همکاری نیروی انتظامی تا سی‌ام بهمن ‏۱۴۰۱‬ تعداد ۸۷۲ نفر از این معتادان جمع‌آوری و به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

علوی با اشاره به اینکه این پاتوق‌ها به‌طور کامل پاکسازی شده است، اضافه کرد: در مرحله بعد با نیروی انتظامی هماهنگی‌های انجام شده و برای هر یک از این پاتوق‌ها کیوسک پلیس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کیوسک پلیس لحاظ شد تا از جمع آوری دوباره این معتادان و متجاهران در این پاتوق‌ها جلوگیری شود.

به گزارش سرمایه گستران، فرحزاد یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران است، که ساکنان پایتخت و گردشگران در طول سال از آن بازدید می‌کنند، این منطقه در روزهای تعطیل و پایان هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شود و موقعیت جغرافیایی مناسب دره فرحزاد و آب و هوای مطلوب آن سبب راه‌اندازی رستوران‌ها و باغچه‌های خانوادگی شده است و بسیاری افراد برای صرف غذا در محیطی سرسبز به این منطقه می‌روند و فرحزاد در شمال غربی تهران، بین مناطق دو و پنج شهرداری قرار دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا