اخبار استان ها

افزایش میزان حجم آب زاینده‌رود/ مردم از نزدیک شدن به ‌رودخانه بپرهیزند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی قائلی امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار کرد: منطقه گردشگری ناژوان با دارا بودن باغ گیاهان گرمسیری، باغ موزه صدف و خزندگان، آکواریوم، باغ پرندگان امسال در ایام نوروز آماده استقبال از گردشگران است.

وی با بیان اینکه از چندین ماه قبل از آغاز نوروز ۱۴۰۲ برای آماده سازی زیرساخت‌های مجموعه‌های گردشگری منطقه ناژوان اقدام کردیم، تصریح کرد: در کنار ارائه خدمات این مراکز تفریحی و گردشگری، ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش بینی شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه روز گذشته ویژه برنامه ابر عروسک‌های نوری در ناژوان اجرا شد، ادامه داد: ویژه برنامه ساعت زمین که رویدادی بین المللی بود همچنین رویدادهایی مثل تئاترهای خیابانی نیز در منطقه گردشگری ناژوان برگزار شده است.

وی با اشاره به گل آرایی‌ها، نصب المان‌های نوروزی، برپایی سفرهای هفت سین و تلاش برای آماده‌سازی زیرساخت‌های پارکینگی برای آرامش و آسایش شهروندان و گردشگران در منطقه ناژوان گفت: امیدواریم با مجموعه اقدامات و تدابیر، لحظات شاد و توأم با آسایش و آرامش را برای مسافران فراهم سازیم.

قائلی خاطرنشان کرد: خبر مسرت‌بخش به شهروندان و مسافران نوروزی در اصفهان این است که بر اساس اطلاعات داده شده میزان حجم آب جاری در زاینده‌رود از امروز افزایش چشمگیری خواهد داشت و جلوه زیباتری را در منطقه گردشگری ناژوان رقم خواهد زد.

وی اظهار کرد: بر این اساس از مسافران و گردشگران نوروزی درخواست داریم که از نشستن و اسکان در نزدیکی بستر زاینده رود و همچنین شنا کردن و آب تنی در زاینده رود به جد بپرهیزند تا خاطره‌ای تلخ و بد از ایام نوروز برای آنها به یادگار نماند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ادا کردن رسم میزبانی در ایام نوروز خواهیم داشت، ادامه داد: از شهروندان و مسافران حاضر در این منطقه گردشگری، درخواست داریم که شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا