اخبار استان ها

استقبال بیش از ۱۴۲ هزار گردشگر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

سعید ساکت در گفتگویی درباره میزان حضور گردشگران و استفاده آنها از اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: مطابق با آمار به دست آمده از سامانه ترددشمار و دستگاه‌های فروش الکترونیک، بیش از ۱۵۰ هزار نفر از اماکن تحت مدیریت این شرکت از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ۱۴۰۲ در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها استقبال و از ظرفیت‌های تفریحی آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: مطابق با آمار استخراج شده نزدیک به ۸۰ هزار گردشگر از مجتمع گردشگری صفه بازدید داشته‌اند که از این میزان بیش از ۱۸ هزار نفر از تله‌کابین، ۴۰ هزار نفر از شهربازی صفه، دو هزار نفر از مجموعه بولینگ و فوتبال دستی و بیش از ۸۰ هزار نفر از ظرفیت‌های محیطی، سازه‌های نوری، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر در محدوده تله‌سیژ ناژوان حضور یافته و ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران نوروزی از ابرسازه تفریحی تله‌سیژ ناژوان استفاده کرده‌اند.

وی پیرامون میزان استقبال گردشگران از مجموعه تفریحی و بازی شهر رویاها گفت: در ۱۱ روز نخست فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، بیش از ۳۰ هزار نفر از مجموعه شهر رویاها بازدید کردند و ۱۴ هزار نفر از ظرفیت‌های بازی و هیجانی این مجموعه تفریحی بهره‌مند شده‌اند.

ساکت گفت‌: در مجموع با آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا ششم فروردین بیش از ۱۴۲ هزار نفر از گردشگران از ظرفیت‌های تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بازدید کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا