اخبار استان ها

اسکان ۹۷۰ خانواده در ورزشگاه ولایت اصفهان

حسین کارگر در گفتگویی، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، تمام امکانات مورد نیاز برای فراهم کردن آسایش و رفاه مسافران نوروزی در منطقه پنج زیر نظر این ستاد به‌کار گرفته شد.

وی افزود: تا امروز _سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲_ به غیر از اماکن مربوط به آموزش پرورش و سایر دستگاه‌های مستقر در منطقه پنج شهرداری اصفهان، بیش از ۹۷۰ چادر در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر برپا شده است و ۳۹۰۰ مسافر از خدمات این ورزشگاه استفاده کردند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ امکانات زیادی همچون مرکز طبخ غذا، محل شست‌وشوی ظروف، ایجاد چهار سرویس بهداشتی، نصب بنر راهنمای گردشگری برای مسافران، جانمایی پارکینگ، تعبیه مخازن پسماند تر، استقرار یک نفر نیروی پاکبان جهت نظافت و ضدعفونی محل اسکان و سرویس‌های بهداشتی، نظافت و شست‌وشوی ویژه ورزشگاه‌ها، جداول و آب‌پاشی پارکینگ، نمازخانه، تجهیز وسایل گرمایشی و آذین‌بندی بلوار ورودی و قرارگیری هفت‌سین در ورودی ورزشگاه، برای تجهیز ورزشگاه ولایت به‌عنوان محل اسکان موقت مسافران نوروزی تدارک دیده شده است و سه نفر از مسئولان خدمات شهری در محل مستقر هستند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز گل‌کاری و رسیدگی به فضاهای سبز، زیباسازی و نورپردازی معابر پارک کوهستانی صفه، راه‌اندازی آب‌نماها، نظافت و شست‌وشوی معابر اصلی و فرعی، خط‌کشی معابر، صادر نکردن مجوز حفاری و رنگ‌آمیزی جداول با هدف زیبایی منطقه و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی انجام شده است.

کارگر گفت: راهنمایی گردشگری مسافران نوروزی در اماکن گردشگرپذیر منطقه پنج شامل پارک کوهستانی صفه، محله جلفا و حاشیه زاینده‌رود از پل مارنان تا سی‌وسه‌پل و ایجاد امکانات رفاهی شامل سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و خدمات اولیه از جمله اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان است.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده، آماده کردن محل‌های صرف غذا در چهار نقطه منطقه شامل دو مرکز در پارک کوهستانی صفه و دو مرکز در بلوار ملت است تا به مسافران و میهمانان در این ایام، خدمات خود را به شرط حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ارائه دهد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا