اخبار استان ها

اجرای طرح «مهمان ما» از طریق نصب اپ «اصفهان من»

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی مطیعی‌فرد امروز _سه‌شنبه هشتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» در خصوص شاخصه‌های نرم افزار «اصفهان من» اظهار کرد: اپ «اصفهان من» از جمله خدمات ارائه شده از سوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان به مسافران و گردشگران است.

وی با بیان اینکه این اپ از ابتدای آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر جهت هدایت و راهنمایی مسافران فعال شده است، گفت: تاکنون بالغ بر ۱۴ هزار ۲۲۳ نفر اپ «اصفهان من» را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند.

معاون مالی و پشتیبانی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: در اپ «اصفهان من» اطلاعات مختلف موردنیاز مسافران از جمله آدرس محل پارکینگ‌ها، مراکز اسکان، مجموعه‌های تفریحی و گردشگری، نقشه اصفهان، رویدادها و جشن‌های فرهنگی وجود دارد.

وی ادامه داد: این نرم افزار اپ «اصفهان من» یک تسهیل گر خوب برای هدایت و راهنمایی مسافران در شهر اصفهان است.

مطیعی‌فرد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ها در این اپلیکیشن یک بخشی بانام «مهمان ما» طراحی شده است که با توجه به نصب این اپ توسط کاربران (مسافران) به صورت قرعه کشی، روزانه دو خانواده انتخاب و مهمان شهرداری اصفهان می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسافران و شهروندان با نصب این اپلیکیشن می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند و در صورت برنده شدن با آنها تماس گرفته می‌شود و با خودرویی ویژه میزبان دو خانواده برای صرف غذای سنتی اصفهان و تور گردشگری رایگان جهت بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی شهر اصفهان اصفهان هستیم.

معاون مالی و پشتیبانی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند با ورود به سایت app.isfahan.ir این اپ را دانلود و نصب کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا