حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مرگ یک کودک ۴ ساله و یک نوزاد شش ماهه در دوحادثه رانندگی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور پادنا به سمیرم دچار واژگونی شد که بلافاصله ماموران پاسگاه پلیس راه سمیرم در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه سرنشین چهارساله این خودرو  به علت شدت صدمات وارده در صحنه  جان خود را از دست داد.

این مقام مسئول علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از بیشترین صدمات وارد شده در تصادفات رانندگی متوجه افراد خردسال است که در این زمینه به خانواده هشدار می دهیم خردسالان را در صندلی عقب قرار داده و حتماً کمربند ایمنی آنان را ببندند.

واژگونی سواری پیکان کودک شش ماهه را به کام مرگ کشاند

همچنین در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان که در محور “گلپایگان – وانشان” رخ داد ، دختر بچه شش ماهه در دم جان باخت .

سرهنگ “حسین بساطی  ” فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت : روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان  با چهار نفر سرنشین در محور “گلپایگان – وانشان” ،  دچار واژگونی شد که بلا فاصله عوامل گشت این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند .

این مقام مسئول عنوان داشت : در بررسی صحنه مشخص شد خودرو سواری پیکان پس از منحرف شدن از مسیر اصلی ، به علت سرعت زیاد واژگون شده که متاسفانه یکی از سرنشینان آن که دختر بچه ی شش ماهه بوده در دم فوت و سرنشینان دیگر خودرو مجروح که توسط عوامل اورژانس ، به بیمارستان جهت مداوا منتقل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد : بر اساس اعلام نظر کارشناسان ، علت تامه تصادف بی احتیاطی و عدم توانایی راننده پیکان  در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو  بوده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا