حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

سارق منزل با ۲۴ فقره سرقت دستگیر شد/ محموله میلیاردی بادام زمینی قاچاق در اصفهان توقیف شد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری ” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی  استان اصفهان با اعلام این خبر گفت :در پی وقوع سرقت منزلی در  منطقه غرب شهر اصفهان ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی با تشکیل تیمی ویژه، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از اقدامات ویژه و تخصصی و بکارگیری تجهیزات نوین پلیسی ، سرانجام هویت متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در تحقیقات صورت گرفته  هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به  ۲۴ فقره سرقت منازل در حوزه غرب شهر اصفهان اقرار کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در یک ماه گذشته فعالیت مجرمانه داشت که با تلاش ماموران در کمترین زمان دستگیر و تحویل قانون شد اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری اموال با ارزش خود در داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارند.اگر در کنار منزلتان ساختمان نیمه کاره ای در حال احداث است بیشتر مراقب بوده و راه های ورود افراد غریبه به منزل را ببندند

محموله میلیاردی بادام زمینی قاچاق در اصفهان توقیف شد

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل بادام زمینی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا  براتی”فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ” اظهار داشت: ماموران این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید ” رئیسیان” به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو که از بند بوشهر به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی برای حمل بار خود است که خودرو توقیف و در بازرسی از آن تعداد ۳۴۵ کیسه ۵۰ کیلویی بادام زمینی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام مسئول ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و محموله قاچاق نیز به اداره اموال تملیکی استان منتقل گردید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا