اخبار استان ها

تعمیر، تجهیز و راه‌اندازی دوباره ۱۵ پل مکانیزه عابرپیاده در اصفهان

حمید آقایی در گفتگویی با اشاره به راه‌اندازی دوباره ۱۵ پل مکانیزه عابر پیاده قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۸ پل روگذر عابر پیاده در شهر اصفهان وجود دارد که ۲۸ دستگاه مکانیزه شامل پله برقی و آسانسور و ۱۰۰ دستگاه غیرمکانیزه است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تسهیلات جهت تردد ایمن عابران پیاده و اهمیت نقش عابران در گستره حمل‌ونقل و ترافیک افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی و افزایش هزینه‌های تأمین و احداث پل‌های مکانیزه عابر پیاده، شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی تعدادی از پل‌های مکانیزه کرده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیشترین تعداد پل مکانیزه عابر پیاده نصب شده در سطح محدوده رینگ دوم و ورودی شمالی اصفهان است، خاطرنشان کرد: مناطق چهار، هفت، پنج و ۱۳ به ترتیب بالاترین پل مکانیزه نصب شده را دارد.

وی با استناد به پراکنش پل‌های عابر پیاده در سطح شهر اصفهان اضافه کرد: برای نصب پل‌های عابرپیاده، مناطق مرکزی و محدوده مناطق سه و یک به علت شرایط فیزیکی معابر و سرعت پایین خودروها، اولویت کمتری نسبت به دیگر مناطق شهری دارد و روشنایی بیشتر پل‌های مکانیزه شهر نیز در راستای افزایش ایمنی عابران انجام شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا