اخبار استان ها

آمادگی کامل باغبادران برای پذیرش مسافران نوروزی

آمادگی کامل باغبادران برای پذیرش مسافران نوروزی 1

مجید طاهرزاده در گفتگویی با اشاره به جاذبه‌های شهر ساحلی باغبادران اظهار کرد: این شهر به دلیل داشتن تاریخ کهن، طبیعت زیبا و آب و هوای منحصربه‌فرد خود به استان چهار فصل ایران مشهور است و توانسته است جایگاه خود را در بین گردشگران تثبیت کند.

وی افزود: آب و هوای منحصربه‌فرد در فصل بهار، جاری بودن زاینده‌رود، وجود بیشه‌زارها و جاذبه‌های گردشگری، مهمان‌نوازی مردم و سوغاتی‌های ناب این شهر باعث شده است تا همه‌ساله به‌ویژه در فصل بهار، گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند و از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، اقتصادی و تاریخی آن بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران تصریح کرد: با توجه به ورود خیل عظیم مسافر و گردشگر نوروزی به این شهر، مدیریت شهری تلاش کرده است تمهیدات لازم را برای پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی به خوبی فراهم کند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری باغبادران در طرح استقبال از نوروز اقدامات و فعالیت‌های متعدد و متنوعی را در دستور کار قرار داد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت‌های قابل قبولی در حوزه‌های عمرانی، زیباسازی و آماده‌سازی شهری انجام شد تا چهره‌ای متفاوت از سال‌های گذشته را برای شهروندان و گردشگران به‌وجود آورد.

طاهرزاده اظهار کرد: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری آسفالت معابر، ترمیم و اصلاح خرابی‌های احتمالی جداول و پیاده‌روهای معابر اصلی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، جمع‌آوری مصالح مازاد پروژه‌های عمرانی، آماده‌باش کامل نیروی عملیاتی آتش‌نشانی از جمله اقدامات شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تلاش شده است علاوه بر فضاسازی شهر با نصب بنرهای حفظ حجاب و شئونات ماه رمضان به‌گونه‌ای عمل شود تا حرمت ماه میهمانی خدا حفظ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باغبادران تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا مسافران نوروزی و گردشگرانی که وارد این شهر ساحلی می‌شوند، حداکثر بهره را از مناظر طبیعی ببرند و با خاطره‌ای خوش این دیار را ترک کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا