اخبار صنعت، معدن و تجارت

سیگنال دلار به بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، پژو و تارا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، گزارش‌ها از بازار خودرو، از روند صعودی قیمت‌ها حکایت دارد، به طوری که از آغاز معاملات سال جدید تاکنون، قیمت برخی خودروها حتی تا ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

بازار خودرو در حال حاضر به باور فعالان بازار، سیگنال افزایش قیمت را از بازار ارز می‌گیرد، به طوری که با رشد قیمت دلار در اولین هفته کاری سال جدید، قیمت خودرو نیز در مسیر صعودی حرکت کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در ال حاضر پراید ۱۵۱ در بازار خودرو ۲۷۵ میلیون تومان قیمت دارد. پراید ۱۱۱ نیز با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در میان مدل‌های پژو، پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان و پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، پژو۲۰۷ پانوراما TU5P مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان و پژوپارس LX به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار ۹۰۰ میلیون تومان، تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در حدود ۷۳۰ میلیون تومان، تیبا صندوقدار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ حدود ۳۳۵ میلیون تومان، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ حدود ۶۸۰ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۱ حدود ۵۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا