اخبار استان ها

جانمایی ۳۲ نقطه در شهر اصفهان برای تحویل سبزه‌های نوروزی

غلامرضا ساکتی در گفتگویی درباره برنامه‌ریزی برای روز طبیعت (سیزدهم فروردین) اظهار کرد: هر ساله شهرداری اصفهان برنامه‌های ویژه‌ای برای روز سیزده‌بدر دارد و امسال که این روز با ماه مبارک رمضان متقارن شده است نیز، این ویژه برنامه‌ها به قوت خود باقی است.

وی افزود: روز سیزدهم فروردین، در ۳۲ نقطه از شهر خودروهای بازیافت سبزه‌ها را از شهروندان تحویل می‌گیرد و کیسه زباله به آنها تقدیم می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خودروهای بازیافت از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ در نقاطی همچون ورودی و خروجی شهر و نقاط گردشگرپذیر مستقر هستند و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سبزه‌های جمع‌آوری شده پس از انتقال به کارخانه کود، به کمپوست تبدیل خواهد شد و جهت فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: سامانه ۱۳۷ و شماره تلفن‌های ۹۵۰۱۱۰۴۷ و ۹۵۰۱۱۰۴۸ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.

ساکتی با اشاره به فعالیت سازمان در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: بیش از ۱۷۰۰ تن زباله هر شب به کارخانه پردازش پسماند تر وارد شد که به‌صورت کامل با دو شیفت و روزهای آخر در سه شیفت کاری پردازش شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا