اخبار استان ها

افق روشن تفریح و گردشگری در اصفهان با اقدامات شرکت توسعه سیاحتی سپاهان

به گزارش سرمایه گستران، مهدی بقایی در بازدید از مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: مجموعه توسعه سیاحتی سپاهان یکی از مجموعه‌هایی به حساب می‌آید که تفاوت رویکردهای مدیریتی در آن بسیار مشهود است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که این شرکت در موقعیت راکد و از کار افتاده‌ای قرار داشت که با تغییر مدیریت، ظرف مدت چند ماه شاهد تحولات ویژه‌ای در تمام بخش‌های آن بودیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه افق‌های پیش‌روی این شرکت روشن است، تصریح کرد: فکر می‌کنم به کمک بودجه‌ای که در شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب شده است و حضور مدیریت جدید، تحول عظیمی را در فضای تفریح و سرگرمی شهر اصفهان و شرکت توسعه ایجاد شده و شاهد باشیم.

وی با اشاره به ایجاد صدای واحد ارائه خدمات در حوزه تفریحی و گردشگری در شهر اصفهان گفت: این شرکت باید این پیام را به شهر و مدیریت شهری برساند که در امور تفریحی پیشران است که البته گام نخست خود را به درستی برداشته است.

بقایی با بیان اینکه اصفهان به توسعه انواع تفریح توسط سرمایه‌گذاران بخش خارجی نیازمند است، خاطرنشان کرد: چنانچه امسال بحث بودجه گردشگری به سرانجام برسد در سال آینده شاهد مدیریت واحد در حوزه تفریحی و گردشگری خواهیم بود و فکر می‌کنم در آینده همه بخش‌های مرتبط با گردشگری پشت‌سر شرکت توسعه حرکت کنند و با اقدامات صورت گرفته به آینده شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و شهر امیدوار هستم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا