شهر و جامعهعناوین اخبار

تقویت زیرساخت های فرهنگی امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد در دستور کار قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا نریمانی اطهار داشت: اولین جلسه کارگروه تخصصی سایت و امور انفورماتیک این امامزاده واجب التعظیم  در سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه بر پیگیری مصوبات جلسه گذشته واهتمام کلیه اعضاء در جهت پیشبرد اهداف واحد سایت و امور انفورماتیک این امامزاده عظیم الشان تاکید شد.

 

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد در ادامه افزود: همچنین در این جلسه حاج ماشالله نریمانی؛ عضو هیئت امنای این آستان ضمن بیان اهمیت فضای مجازی و تشکر از اعضای سایت آستان، خواستار بهبود امنیت سایت شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضا نریمانی در ادامه بیان کرد: در ادامه این جلسه نیز سید رسول نریمانی مسئول سایت و امور انفورماتیک آستان گفت؛ ارتقاء وتوسعه شاخص های فرهنگی در راستای تقویت باورهای دینی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید درخصوص تهاجم فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیدار و آگاه بود، آن ها با اعمال جنگ نرم بر روی نسل جوان و بنیان خانواده ها، آموزه های دینی و ارزش های اسلامی را هدف قرار داده اند و لازم است با برنامه ریزی های لازم در مقابل توطئه های دشمنان مقابله کنیم.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد در ادامه گفت: همچنین بستر سازی برای تحقق مصوبات جلسات برگزار شده ، برنامه ریزی برای اجرایی و عملیاتی کردن طرح ها و برنامه های ابلاغی اداره اوقاف و امور خیریه ، برنامه ریزی برای ارتقاء سطح محتوای سایت از مهمترین برنامه های کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضا نریمانی ادامه داد: در این جلسه همچنین اعضا بر ایجاد زیرساختهای لازم برای اجرای سایت جدید آستان به ویژه طرح های مربوط به محتوای سایت تأکید کردند و مواردی از قبیل احساس نیاز به فعالیت بیشتر در شبکه های مجازی و فراگیر شدن خدمات فرهنگی آستان در شبکه های اجتماعی تأکید گردید و در پایان نیز، دستور کار جلسه آتی درخصوص ارائه پیشنهاد برای محتوای فرهنگی شرح وظایف کارگروه تعیین شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا