شهر و جامعهعناوین اخبار

اعمال قانون تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در شهر اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری”گفت: ممنوعیت ورود به محدوده طرح زوج و فرد که برای رفاه حال مسافران نوروزی در ایام نوروز لغو شده بود از ۱۴ فروردین ماه دوباره اجرایی شده است.

وی با اشاره به نصب دوربین های نظارت تصویری در سطح این محدوده اظهار داشت: با وجود دوربین های مذکور تقریباً نقش نیروی انسانی برای اعمال قانون متخلفان به صفر رسیده و به صورت سیستمی برای متخلفان جریمه صادر می شود.

این مقام مسئول مبلغ جریمه ورود به محدوده طرح زوج و فرد را ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و بیان داشت: رانندگان باید ورود خود به محدوده مرکزی شهر را مدیریت نمایند تا انشاء اله مشکلی برای آنها پیش نیامده و بتوانند سهم کوچکی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک داشته باشند.

سرهنگ شهریاری ساعت اجرای طرح را ۸ صبح تا ۱۳ و ۱۶ عصر تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: خودروهایی که شماره آخر پلاک آنها فرد است در روزهای فرد و اگر زوج می باشد تنها در روزهای زوج می توانند وارد محدوده مذکور شوند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: لازم می دانم از تمامی شهروندان اصفهانی که در ایام نوروز با پلیس همکاری لازم را به عمل آورده و برای رفاه حال بیشتر مسافران نوروزی از تردد با خودروهای شخصی خود در محدوده مرکزی شهر خودداری کردند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم این تعامل و همکاری در ادامه سال نیز ادامه یابد و با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندی شاهد فضایی با نشاط و به دور از هرگونه حادثه و نا امنی باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا