شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از پروژه های سالمندان شهرستان نجف آباد بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان ،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در دیدار با امام جمعه نجف آباد از حمایت های بی دریغ ایشان از بهزیستی تقدیر کرد و گفت: کار در بهزیستی بسیار متنوع است و سختی های زیادی دارد ولی در عین حال لذت تکریم انسانهای که نیازمند خدمات ما هستند این سختی هارا به شرینی تبدیل می کند.

وی یکی از ملزومات حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ نظام خانواده دانست و بر نقش خانواده در سلامت اجتماعی جامعه تاکید کرد.

دکتر صادقی نقش خیرین در فعالیت های بهزیستی را بسیار تاثیر گذار اعلام کرد و از امام جمعه نجف آباد خواستار ترویج فرهنگ نیکو کاری و خیر جمعی در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به نیازمندان شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسناتی در این دیدار ضمن خوب ارزیابی نمودن فعالیت های بهزیستی در  سطح استان و شهرستان گفت: زمینه های کار برای جامعه و خصوصاً نیازمندان بسیار زیاد است و دولت نمی تواند به تمامی این نیازها پاسخ دهد. لذا نقش و اهمیت خیرین در ارائه خدمات به نیازمندان حائز اهمیت است. وی مردم نجف آباد را پر توان و پیش گام در امور خیر دانست و بر لزوم اطلاع رسانی و شفاف سازی فعالیت ها در راستای جلب و جذب مشارکت های مادی و معنوی جامعه تاکید کرد.

امام جمعه نجف آباد از فعالیت های چشمگیر بهزیستی در مهد های کودک تقدیر کرد و آموزش مداوم مربیان و به روز رسانی فنون آموزش در راستای ارتقای سطح علمی و مذهبی مهد کودک الزامی دانست.

دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در این روز از پروژه های در حال احداث مهد سالمندان و دهکده سالمندان موسسه خیریه  امداد شهرستان نجف اباد دیدار و از نزدیک وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بررسی کرد.

وی در این دیدار ضمن خوب ارزیابی نمودن عملکرد موسسه خیریه امداد سالمندان نجف اباد گفت: باید در نوع فعالیت ها تغییر نگرش ایجاد کرد و از نگهداری سالمندان در مراکز به ارائه خدمات بیشتر و حفظ کرامت انسانی این عزیزان گام برداشت.

گفتنی است مهد سالمندان خیریه امداد نجف آباد در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنایی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در غالب  ۲ فاز با فن آوری روز دنیا  ویژه ۲۰۰ نفر سالمند در شهر گلدشت و دهکده سالمندان موسسه خیریه امداد نجف آباد در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با زیربنایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع در غالب ۳ فاز بصورت آسایشگاهی، سوئیت ویژه زندگی خانواده سالمندان و فضاهای تفریحی و فرهنگی توسط خیرین در حال احداث می باشد.

دکتر صادقی در پایان این سفر در جشن موسسه خیریه امداد سالمندان، خانواده های آنان و خیرین برگزار شد، شرکت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا