شهر و جامعهعناوین اخبار

مربیان قرآن کریم استان اصفهان به مرکز ملی تربیت حافظان قرآن کریم اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با همکاری مرکز ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک دوره جهت ارتقاء سطح مربیان قرآن کریم استان اصفهان را برگزار کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره که به مدت یک هفته می باشد از ۲۰ فروردین ماه در این مرکز که در قم واقع شده است آغاز شده و تا ۲۶ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در این دوره ۴۵ نفر از مربیان قرآن کریم استان شرکت دارند که این دوره نیز زیر نظر مربیان و اساتید قرآنی برجسته کشوری در حال برگزاری می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین این دوره در راستای ارتقاء سطح این مربیان برای بالا بردن کیفیت پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برگزار می شود لیکن که این مربیان در این طرح حضور فعال خواهند داشت و بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این دوره را برگزار می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا