اخبار استان ها

۲۶ معبر سیرجان آسفالت شد

حسن خدامی‌پور در گفتگویی با اشاره به اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری سیرجان در ۱۴۰۲ اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر و پروژه فاضلاب شهری به عنوان دغدغه اصلی و بحق شهروندان است و این امر مهم در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و همکاری ادارات و نهادها با مجموعه شهرداری، مشکلات و دغدغه‌های شهروندان رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: با ساماندهی آسفالت معابر شهر که یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر و اساسی شهری است، می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و رسیدگی به مطالبات اصلی آن‌ها گام برداشت.

وی ضمن قدردانی از صبوری و همکاری شهروندان، اجرای عملیات عمرانی شهرداری را همراه با مشکلاتی دانست و تصریح کرد: از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری تاکنون بیش از ۲۶ معبر اصلی و فرعی شهر با توجه به تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان آسفالت شده است.

خدامی‌پور ادامه داد: همواره یکی از اولویت‌های شهرداری و شورا در برنامه‌های اجرایی و عمرانی، رفع مشکلات شهروندان در زمینه کیفیت معابر شهری، پروژه آسفالت معابر است.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان خاطرنشان کرد: آئین بزرگداشت یکصدویکمین زادروز تولد مرحوم علی صادقی، پزشک نام‌آشنای سیرجانی‌ها به میزبانی شورا و شهرداری به‌زودی برگزار خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا