اخبار صنعت، معدن و تجارت

روحیه جهاد و شهادت با کار و تولید در ذوب آهن اصفهان همراه شده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران مهدی کوهی امروز چهارشنبه-ششم اردیبهشت ماه-در آیین توزیع ۱۱۹ هزار بسته کمک‌معیشتی و تقدیم ۹۷۰ واحد مسکونی به کارگران، اظهار کرد: هزاران هزار اعتبار باید صرف کرد و کوشید تا نام یک شرکت بزرگ در رسانه فراگیر شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز به یاد کارگر شهید کاظم زاده گرد هم آمده‌ایم تا یاد شهدا را زنده نگه داریم و از کارگران جهادگر تقدیر کنیم. این شهید بزرگوار از جمله کارگران خدوم شرکت ذوب آهن اصفهان بود که دهه ۶۰ در منطقه کردستان به درجه شهادت نائل شد و مایه فخر این شرکت گردید.

مدیر عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: کارگران صنعت و ذوب‌آهن تصمیم گرفتند امروز که دشمن تحریم و توطئه را در دستور کار قرارداده اند با اراده قوی اراده دشمن را بشکنند و مضاعف تلاش کنند. در این راستا امروز شاهد هستیم ۸۵ درصد قطعات مکان‌یکال که پیش از این وارداتی بود توسط نیروهای داخلی طراحی و تولید می‌شود.

کوهی تصریح کرد: همواره تاکید مقام معظم رهبری بر ساخت و تولید در داخل بوده و امروز شاهد تجلی این فرمایشات در کشور هستیم. فرزندان و همکاران شهید کاظم زاده امروز توانستند ریل ملی تولید کنند در این راستا راه آهن و مترو را از نیاز خارجی بی نیاز کردند. این افتخار بزرگی برای صنعتگران در ذوب‌آهن است.

وی ادامه داد: کارکنان این مجموعه پس از مشخص شدن شعار سال با همه تلاش و توان کار کردند تا شعار سال محقق شود. در این راستا این تلاش مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان افزود: فرهنگ جهاد و شهادت با کار و تولید در ذوب آهن همراه شده و کار جهادی اقتصاد مقاومتی و مهندسی معکوس در دستور کار است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا