بازار‌های مالی ، بورس و بانک

معرفی وام جدید بانک آینده؛ بدون چک و ضامن و در قالب یک کارت بانکی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،مهم‌ترین مزیت این وام این است که وام‌گیرنده محدود به خرید کالایی خاص یا از فروشگاه خاصی نیست و مبلغ وام را در قالب یک کارت خرید عضو شتاب دریافت می‌کند.

ثبت‌نام وام لندو و دریافت لندو کارت

تمام مراحل دریافت وام آنلاین بانک آینده از طریق سامانه لندو (لینک بالا) انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌کدام از شهرهای و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. مراحل آنلاین است و در نهایت کارت خرید برای وام‌گیرنده پست می‌شود. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و آن را می‌توان از طریق تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی خرج کرد.

طرح جدید وام بانک آینده چه مزایایی دارد؟

لندو بزرگترین سامانه خرید اقساطی کالاست که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیر را دارد:

  • بدون نیاز به چک و ضامن، تنها با ارائه سفته الکترونیک
  • فرایند کاملا آنلاین و بدون نیاز به هیچ‌گونه مراجعه
  • امکان استفاده از مبلغ وام از طریق تمام کارتخوان‌ها و درگاه‌های اینترنتی
  • ارائه وام به تمام نقاط کشور

دریافت این کارت چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام بانک آینده از سامانه لندو در قالب لندو کارت، تنها کافی است بعد از ثبت درخواست وام، مدارک لازم (از جمله مدارک سکونتی و مدارک شغلی) خود را بارگذاری کنید و بعد از آن هم از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، یک سفته الکترونیکی تهیه و آن را با امضای الکترونیکی خود امضا کنید.

در صورتی که در سیستم بانکی کشور، چک برگشتی و اقساط معوق نداشته باشید، اعتبارسنجی شما تایید و درخواست وامتان نهایی خواهد شد.

چطور می‌توان از لندو کارت استفاده کرد؟

لندو کارت یک کارت خرید عضو شتاب است که همچون یک کارت بانکی می‌توان از آن برای خرید انواع کالا (از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و …) و تهیه انواع خدمات (از جمله بیمه، رزرو هتل، خدمات پزشکی و ..) استفاده کرد.

ضمنا شما می‌توانید از لندو کارت برای خرید از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی از استفاده کنید. پس برای استفاده از لندو کارت، هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت‌نام و دریافت لندو کارت

برای ثبت‌نام وام لندو روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نحوه استفاده از وام، درخواست خود را برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده ثبت کنید.

ثبت‌ درخواست وام لندو و بانک آینده

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا