تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار، نعمت اله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و ادارات کل استان از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان و ۳۲ کارمند برگزیده بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان در محل تالار دکتر شریعتی تجلیل شد.

ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای، امور اقتصادی و دارایی، زندان‌ها، آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست، استاندارد، بهزیستی، جهاد کشاورزی، صمت، بیمه سلامت و دامپزشکی استان اصفهان و همچنین شرکت‌های توزیع برق شهرستان و استان، آبفا، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شهرداری و دانشگاه اصفهان به عنوان دستگاه‌های برتر اجرایی استان اصفهان معرفی شدند و از آنان تجلیل به عمل آمد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروههای علمی، فرهنگی و آموزشی رتبه برتر را کسب نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر از ابوطالب جلالی مدیر کل سابق آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از حسن قاسمی سپرو رییس نمونه شهرستانی، مژگان قاسمی کارمند نمونه اداره کل، صفرعلی جلالی کارمند نمونه مرکز زرین شهر به عنوان برگزیدگان خدمت سال ۱۳۹۶ این اداره کل تقدیر گردید.

 

لازم به ذکر است: کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند ابوطالب جلالی در مدیریت ۲۰۰۰ روزه در شهر گنبدهای فیروزه ای، انتصاب آرش اخوان را به سمت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان تبریک می گویند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا