بازار‌های مالی ، بورس و بانک

تسهیلات کلید ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی/ حمایت از دانش بنیان ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرنگار مهر، کارگروه اشتغال خراسان جنوبی شب گذشته با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان نهادهای خدمات رسان برگزار شد.

در کارگروه تخصصی اشتغال استان ایجاد اشتغال در گرو اختصاص تسهیلات عنوان شد و بیان گردید: در خراسان جنوبی که استانی کم برخوردار بوده نیاز است شبکه بانکی قوی تر عمل کرده و در مرکز کشور هم این استان دیده شود.

همچنین در این کارگره مطرح شد برخی از وزرا قول دادند منابع مالی بانک ها را تقویت کنند اما هنوز این امر عملی نشده است.

پرداخت ۹۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی و روستایی در استان

جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز اظهارداشت: با تمام محدودیت ها در سال گذشته حدود ۹۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی و روستایی در استان تسهیلات پرداخت شده که رقم خوبی است.

وی ادامه داد: همیشه خواسته ها نامحدود و منابع محدود بوده و اقتصاد همین است.

تعهد ایجاد ۱۰۶۸۰ فرصت شغلی برای سال جاری در خراسان جنوبی

اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسا جنوبی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تعهد اشتغال خراسان جنوبی در سال جاری ۱۰ هزار و ۶۸۰ فرصت شغلی است، یادآور شد: خراسان جنوبی بعد از استان های ایلام و سمنان کمترین نرخ بیکاری کشور را دارد.

رستم پور، رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور نیز با بیان اینکه دولت بر ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان تمرکز دارد، گفت: دولت در این خصوص منابع مالی در قالب یارانه در نظر گرفته است.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا