مسکن و عمران

ترافیک سنگین در محور چالوس – خبرگزاری مهر |

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از وزارت راه وشهرسازی، رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری اعلام کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک و هزارچم گزارش شده است.

روشنی افزود: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد مسیر شمال به جنوب روان است.

به گفته روشنی ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، شاهاندشت، گزنک، رینه و آب اسک و ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار اعلام شده است‌.

همچنین تردد در محور فیروزکوه رفت و برگشت روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تشریح کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی محدودیت تردد با تغییر مسیر را نیز اعلام کرد و گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

روشنی محور مسدود غیرشریانی را نیز گیلانغربسومار گزارش کرد.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای دارای انسداد فصلی لاسم – ارجمند، وازکبلده، سی سخت – پادنا و هشتگرد – طالقان اعلام شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا