تکنولوژی

دعوت دبیر سندیکای صنعت مخابرات از فعالان حوزه ICT برای حضور در

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رییس سندیکای صنعت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت این سندیکای در حوزه فاوا، تاکید کرد: سندیکای صنعت مخابرات ایران به عنوان حامی تحقیق و تولید محصولات فاوا درکنار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره در تلاش هست که میزان بومی سازی شبکه ملی اطلاعات را ارتقا دهد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فاوا، افزود: این جشنواره که اخیرا توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده، یکی از راه های شناسایی توانمندی های بخش عرضه و همرسانی آن با بخش تقاضا است.

عضو شورای راهبری نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه فرصت ثبت نام و ارائه طرح تا ۱۲ اردیبهشت سال جاری است، تصریح کرد: از تمام مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی کشور که در بخش زیرساخت ارتباطی و زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات فعالیت دارند دعوت می کنیم که در این جشنواره  حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره برای ثبت طرح، پس از ورود به سایت جشنواره، بخش «تحقیق و توسعه تجهیزات شبکه ملی اطلاعات» را انتخاب کنند.

رستگار، توضیح داد: محصولاتی که امکان رقابت در این جشنواره را دارند شامل سخت افزار یا نرم افزار و یا ترکیب آن می باشند.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا