اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای در هفتم اردیبهشت‌ماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷۵ درصد بودجه شهرداری گنبدکاووس صرف امور عمرانی می‌شود

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۵۳۰ میلیارد تومانی این نهاد خدماتی در سال قبل خبر داد و گفت: ۷۵ درصد بودجه شهرداری در بخش عمرانی هزینه شد و این رویکرد در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

هر ۱۶ ساعت یک نفر در تصادفات پایتخت کشته می‌شود

جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه یک نفر در هر ۱۶ ساعت در تصادفات پایتخت کشته و هر شبانه‌روز ۴۵ نفر آسیب می‌بینند، گفت: از هر ۱۰ نفری که در تصادفات تهران جان می‌بازند، ۴ نفر عابران پیاده و ۴ نفر راکبان موتورسیکلت هستند.

طرح ساماندهی آب‌های سطحی در بوشهر آغاز شد

ساسان محبی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: با آغاز طرح ساماندهی آب‌های سطحی در بوشهر، آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز دهکده گردشگری از محل جمع‌آوری آب‌های خیابان شهید مطهری تأمین می‌شود.

روزانه ۶۵۰ تُن زباله در ارومیه جمع‌آوری می‌شود

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: روزانه ۶۵۰ تُن زباله از خیابان‌ها و محله‌های مختلف این شهر و مناطق تابعه جمع‌آوری و به سایت‌های دفع زباله شهرداری منتقل می‌شود.

تدوین ۵,۵۰۰ میلیارد تومان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج از تدوین ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری و اجرای چندین کلان پروژه در این شهر خبر داد.

یادمان شهید گمنام پردیسان به‌زودی تکمیل می‌شود

مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم از تکمیل المان یادمان شهید گمنام دفن شده در مسجد جامع پردیسان به‌زودی خبر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا