نفت،گازو پتروپالایش

همه نگاه‌های استخدام به سمت نفت است/ مگر صنعت نفت چقدر کشش دارد؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،علیرضا دانشی امروز (۷ اردیبهشت) در نشست هماهنگی بهره‌برداری از طرح‌های شرکت ملی نفت ایران در آغاجری اظهار کرد: حوزه نفت کمک‌های مستمر خود را به مجموعه داشته و دارد و هر کاری کنیم وظیفه ما است و نفت را برای خدمت به مردم استخراج می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم امیدیه و بخش‌های پیرامونی آن، در جنگ حماسه‌ها آفریدند، افزود: امیدیه الان نسبت به امیدیه سابق زمین تا آسمان فرق می‌کند. انقلاب اسلامی کارهای بزرگی کرده و البته وظیفه ما است و هرکاری کنیم، کم است.

تقاضاها را به سمت زیرساخت‌های اقتصاد مولد ببرید

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مشکلات ممکن است فراوان باشد اما خواهشم این است که تقاضاها را به سمت زیرساخت‌های اقتصاد مولد شهرستان ببرید تا چند نفر شاغل شوند. مگر صنعت نفت چقدر برای استخدام نیرو کشش دارد؟ اما می‌شود زیرساخت‌ها را هدف قرار داد.

وی عنوان کرد: امیدیه از نظر کشاورزی ظرفیت‌های بسیار قوی دارد چرا کشاورزی صنعتی نیست و سنتی است؟ اگر کشاورزی فعال شود دامپروری نیز فعال و اشتغالزایی می‌شود. همه نگاه ما به طرف نفت است و نفت هم محدودیت‌های فراوان دارد.

دانشی گفت: در ارتباط با شهرک یاسر امیدیه، به نظر می‌آید باید طرح کلان وجود داشته باشد. ببینید وظیفه نفت چیست و ما حتما وظایف خود را انجام خواهیم داد. این زمین‌ها سر مخزن نیستند اما زمین‌ها متعلق به نفت است.

۳۵۲۲۰

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا