اخبار استان ها

احداث نخستین زیرساخت‌ها در دهکده ورزشی تا پایان سال

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مجید کهنوجی درباره ایجاد جذابیت‌هایی در شهر برای جوانان، اظهار کرد: در حوزه ورزش، احداث دهکده ورزشی را در بلوار خلیج فارس در دست اقدام داریم که ۳۲ هیئت ورزشی شهرستان در این دهکده دیده شده و اولین سالن ورزشی این دهکده تا پایان سال احداث می‌شود.

وی افزود: باشگاه ورزشی شهرداری به‌تنهایی یا با همکاری باشگاه مس و اداره ورزش و جوانان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را در دستور کار خود دارد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری توسط شهرداری، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها اقشار مختلف قشر جوان، نوجوان و دانش‌آموز را دربرمی‌گیرد تا پس از دوران کرونا، روحیه نشاط و شادابی را در جوانان ببینیم.

کهنوجی از کار شبانه‌روزی و سه‌شیفت کارکنان شهرداری برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها خبر داد و تاکید کرد: کار سه‌شیفت در پروژه‌های شهری در این دوره رونق گرفت و شهروندان می‌توانند میزان پیشرفت فعالیت‌ها را رصد کنند.

دو اقدام مهم و تأثیرگذار شهرداری در شهرک یادگار امام

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای شهرک یادگار امام، تصریح کرد: با احداث بلوار خلیج فارس و ایجاد پیاده‌رو و فضای سبز در اطراف آن قطعاً برای این شهرک تأثیرگذار خواهد بود، دومین اقدام مهم شهرداری که پس از نزدیک به ۵۰ سال اجرا می‌شود، جابه‌جایی مهمانشهر است که باز هم برای شهرک یادگار امام تأثیر می‌گذارد. مهمانشهر جدید تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با رایزنی که داشته‌ایم اگر به ۲۰ درصد برسد جابه‌جایی به صورت محدود آغاز شود.

شهردار رفسنجان آسفالت بلوار پلیس، احداث دهکده ورزشی، احداث بوستان امامت و شهید گمنام، گل‌آرایی را از دیگر اقدامات شهرداری برای شهرک یادگار امام برشمرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا