تکنولوژی

آیا ساپینتو قراردادش را تمدید می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال از تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو خبر داد و حالا که ابقای او در پست سرپرستی تا پایان فصل تمدید شده این مذاکره می تواند راحت تر صورت گیرد اما هنوز نشست مشترکی بین حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو برگزار نشده است.

قابل پیش بینی است در این برهه از زمان اگر پیشنهاد تمدید قرارداد به ریکاردو ساپینتو شود او این پیشنهاد را رد کند! به این خاطر که مدیریت جدید در پرداخت درصدها هنوز گامی برنداشته است و توانایی مالی‌اش را نشان نداده و دور از ذهن است تیم با همین شرایط مالی در فصل بعد هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی باشد.

باشگاه اگر از نظر مالی شرایط خوبی پیدا نکند از همه مهمتر در پایان فصل و پیش از فرا رسیدن فصل جدید خیلی از ستاره‌ها اردوی تیم را ترک خواهند کرد.

باشگاه به درستی منتظر است از نظر مالی سر و سامان بگیرد و آنوقت با ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد مذاکره کند. البته به تازگی حجت کریمی با دریافت وام از بانک شهر توانسته بدهی‌های خارجی را تسویه حساب کند و حالا در تلاش است با تامین منابع مالی شرایط تیم را بهتر و در نهایت قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند. در صورت بهبود شرایط مالی باشگاه استقلال به نظر ریکاردو ساپینتو با توجه به محبوبیت نزد تماشاگران استقلال با تمدید قرارداد موافق است.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا