اخبار استان ها

آغاز عملیات تراش و آسفالت بلوار شهید مطهری کاشان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، حسن بخشنده با اشاره به اینکه بلوار مطهری یکی از معابری است که در نهضت بزرگ آسفالت در سال جدید، بهسازی آن در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: عملیات تراش و آسفالت این معبر مهم و پرتردد شهر با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از شامگاه -جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه- آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات تراش و آسفالت در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی این بلوار، افزود: برای اجرای این گستره، بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت مورد نیاز است.

شهردار کاشان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این عملیات را بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: هزینه سه میلیارد ریالی تراش و ۲۵ میلیارد ریالی آسفالت نشان‌دهنده گستردگی این عملیات است.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی برای فرآیند اجرای این اقدام بزرگ در بلوار شهید مطهری، گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات برای شهروندان، مسدودی مسیر نخواهیم داشت و محدودیت‌های ترافیکی در هنگام انجام عملیات اعمال می‌شود.

بخشنده با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان برای اجرای عملیات بهسازی بلوار مطهری، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با مأموران پلیس راهور و عوامل اجرایی پروژه همکاری لازم را داشته باشند و به هیچ وجه خودروهای خود را در مسیر اجرای عملیات پارک نکنند، در غیر این صورت خودروها اعمال قانون شده و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری کاشان برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند تا در کمترین زمان ممکن شاهد اتمام عملیات بهسازی بلوار شهید مطهری باشیم.

گفتنی است، نهضت بزرگ آسفالت در سال جدید طی روزهای گذشته آغاز شده است، حرکتی که در آن تا نیمه نخست سال بالغ بر ۵۰ هزار تن آسفالت در معابر شهری اجرا می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا