پیشخوانعناوین اخبار

نتایج اولیه ارشد سه شنبه منتشر می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا،حسین توکلی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه روی سات سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی گفت: تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می توانند برای اطلاع از وضعیت علمی و نیز رویت کارنامه نتیجه اولیه خود در تاریخ مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند؛ لازم است از روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه لغایت روز چهارشنبه ۲تیرماه سال ۹۵ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود از طریق سایت سازمان اقدام کنند.
توکلی یادآور شد: اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص اعلام نتایج اولیه، انتشار دفترچه، راهنمای انتخاب رشته و نحوه انتخاب رشته داوطلبان همزمان با اعلام نتایج اولیه در روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه روی سایت سازمان قرار می گیرد.
آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی با رقابت ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب برگزار شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا