اخبار استان ها

لزوم تهیه برنامه‌ای مدون برای حفظ حجاب در جامعه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیران اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حجاب محدودیت شرعی و قانونی و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، لذا افرادی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت این کار چه سیاستی از سوی دشمن نهفته است این اقدام را انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف از مهمترین ارزش‌های جامعه اسلامی است، افزود: به تبعیت از رهبری و برای تحقق حجاب باید برنامه‌ای کامل و جامع تهیه و از کارهای بی‌قائده جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی یکی از اوامر الهی و از احکام حیات‌بخش اسلام در زندگی طیبه و منطبق بر فطرت بشر و مبتنی بر نیازها و شرایط روانی او و زمینه‌ساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید توان خود را برای نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌کار گیرند، گفت: خانواده اساسی‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی، رعایت حریم عفاف و حجاب در جامعه است.

سیفی افزود: دشمن به اهمیت و ارزش حجاب پی برده است و به همین دلیل برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای گرفتن این ارزش والا از زنان و دختران ایران اسلامی دارد و باید تمام تلاش خود را به‌کار بندیم تا با اجرای طرح‌های درست جلوی توطئه‌های دشمن را بگیریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا