اخبار استان ها

تجلیل از ۲ کارگر نمونه فضای سبز آرامستان بندرعباس

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس، حمیدرضا حیدری‌پوری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: نگهداری و توسعه فضای سبز در محیط بهشت زهرا (س) مرهون تلاش‌های مضاعف کارگران فضای سبز در مجموعه آرامستان است.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت کارگران فضای سبز آرامستان افزود: با تلاش و همت کارگران فضای سبز آرامستان، قلمه‌های متفاوتی از گل‌های زیبا و درختان مثمر جهت توسعه فضای سبز بهشت زهرا (س) کاشته شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: اجرای طرح آبیاری قطره‌ای در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب، کوددهی مناسب، سرسبزی و شادابی درختان انجام شده است.

سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی، مسئول بسیج کارگران و کارخانه‌های سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از زحمات کارگران و تبریک هفته کار و کارگر تاکید کرد: تلاش‌های کارگران مجموعه شهرداری بندرعباس به‌ویژه سازمان آرامستان در حوزه مدیریت شهری ستودنی است.

شهبازی ادامه داد: از مدیریت سازمان آرامستان و کارگران پرتلاش و زحمتکش فضای سبز که محیطی سرسبز را در بهشت زهرا (س) شهر بندرعباس برای تلطیف روحیه زائران اهل قبور ایجاد کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

در پایان این دیدار صمیمانه به مناسبت هفته کار و کارگر از هادی بلارک و محمد عربی، کارگران فضای سبز آرامستان که نقش مؤثری در توسعه فضای سبز محیط بهشت زهرا (س) داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا