مسکن و عمران

خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن مهر/ بهره برداری ۱۲۲۰۰ مسکن در هشتگرد و پردیس

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهرداد بذرپاش در حاشیه بهره‌برداری از ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر با اعلام این که با همت اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و مدیریت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد امروز ۲۲۰۰ واحد شامل ۶۶۶ واحد ویلایی مسکن مهر به بهره برداری رسید اظهار کرد: متقاضیان این پروژه بعضا ۱۰ تا ۱۲ سال منتظر تحویل واحدها بوده اند. با توجه به سیاست دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این واحدها در مدت کوتاهی تکمیل و تحویل شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته دولت سال آینده مسکن مهر هشتگرد به اتمام می‌رسد. هفته آینده نیز ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود، در شهر پرند نیز ۲۵۰۰ واحد آماده افتتاح است.

بذرپاش اشاره به آورده متقاضیان مسکن مهر یادآور شد: متقاضیان مسکن مهر بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای واحدهای خود پرداخت کرده اند که در زمان حاضر این ارقام بسیار متفاوت شده است. برای تامین منابع مالی دولت از منابع در اختیاری تجهیز منابع را انجام می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر افزایش نمی یابد، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

بذرپاش همچنین با بیان اینکه در ۱۲۰۰ شهر کشور پروژه های ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شود، اضافه کرد: در شهرهایی هم که زمین اجازه ندهد واحدها را به صورت آپارتمانی خواهیم ساخت.

وی درباره توافق چینی ها برای ساخت مسکن در ایران نیز گفت: اجازه دهید کار جلو برود.

:

۳۵۲۲۰

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا