اخبار استان ها

تردد ۹۶ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه سوم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر ۶۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی در قالب ۱۰ هزار و۴۷۳ سفر جابجا شده‌اند.

وی افزود: بیش از ۲۹ هزار مسافر از ناوگان اتوبوس، ۲۱ هزار و ۵۴۰ نفر از ناوگان مینی‌بوس و ۱۷ هزار و ۷۹۷ مسافر نیز از وسایل نقلیه سواری در طول هشت روز از اجرای طرح نوروزی به منظور مسافرت‌های بین شهری خود استفاده کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون ۹۶ هزار و ۵۲۴ نفر از پایانه‌های مرزی پنج‌گانه استان تردد کردند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در مجموع کلیه پایانه‌های مرزی استان آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: از آغاز طرح نوروزی پنج هزار و ۳۱۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی و ۲۷۵ دستگاه اتوبوس وظیفه جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی استان را داشتند.

وی عنوان کرد: در این مدت پایانه مرزی رازی با ۳۳ هزار و ۲۴۶ تردد و سپس پایانه مرزی بازرگان با ۲۶ هزار و ۵۲۰ تردد بیشترین تردد را داشته‌اند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا