اقتصادی

به سرانجام رسیدن پروژه‌های چندین ساله / خدمت‌رسانی بیشتر به حاشیه‌نشینان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهران زینلیان امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین ماه _در آئین تجلیل از اعضای کمیته‌های کارشناسی و کمیسیون ماده پنج استان اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ پروژه‌هایی که شاید چند ده سال به جمع‌بندی نرسیده و بر زمین مانده بود، با تلاش اعضای کمیسیون ماده پنج و کمیته‌های کارشناسی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه همدلی و وفاق بین دستگاهی باعث به ثمر نشستن نتایج مثبت در سطح استان و شهر اصفهان در قالب کمیسیون ماده پنج شده است، اظهار امیدواری کرد: این تلاش‌ها در سال ۱۴۰۲ تداوم یابد و سالی پربار تر را در خدمت به مردم شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: از جمله دستاوردهای جلسات کمیسیون ماده پنج، الحاقاتی است که به شهر و استان اصفهان در آخرین دقایق سال گذشته اضافه شد، چراکه این باعث خدمت رسانی بیشتر به مردم حاشیه نشین خواهد شد.

وی با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان در کنار صنعت پیشتازانه گفت: تک تک تصمیمات در کمیسیون ماده پنج درباره مختصات و جغرافیای اصفهان در سرنوشت آن تأثیر بسزایی دارد.

زینلیان ادامه داد: تصمیماتی که امروز گرفته می‌شود، قطعاً برای آیندگان و سرنوشت آنها تأثیرگذار است و ما نیز باید از گذشتگان خود درس بگیریم و آینده‌ای بهتر را برای فرزندان خود رقم بزنیم که این مهم جز خروجی جلسات کمیسیون ماده پنج است.

وی افزود: بنابراین هرچه جلسات کمیسیون ماده پنج عالمانه‌تر و دقیق‌تر باشد، این مهم محقق می‌شود، تلاش‌ها باید منجر شود که شهد شیرینی خدمت را به مردم بچشانیم و طرح‌های توسعه پایدار شهر خوبی را رقم بزنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه اعتلای استان و شهرستان از جمله اهداف این حوزه است، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی امید داریم در سال ۱۴۰۲ طرح جامع اصفهان تهیه شود.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا