تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جوانان در عرصه اقتصادی حضور فعال تر و پررنگ داشته باشند/کمیته بررسی نوسانات ارز در شورای عالی جوانان تشکیل می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی در مراسم دورهمی شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:شورای عالی جوانان  نمونه موفقی از حضور جوانان فعال اقتصادی در یک فعالیت گروهی و تشکلی است .

وی تاکید کرد:جوانان با ارایه ایده ها نو و کابردی می توانند مسایل و موانع پیش روی کسب و کار  را برطرف و امید را به فضای اقتصادی باز گردانند.

وی بااشاره به ظرفیت اشتغال زایی اصناف در کشور اشاره کرد و گفت:بخش اصناف ۴ میلیون فرصت شغلی بدون نیاز به تسهیلات بانکی می تواند ایجاد کند به شرطی که بیمه تامین اجتماعی و قوانین کار مانع ایجاد نکنند..

وی تاکید کرد:فشار سازمان تامین اجتماعی بر کارفرمایان باعث شده که یک واحد صنفی از ایجاد فرصت شغلی برای یک جوان نگران باشد.

وی تصریح کرد:سال ۹۶ سال دشواری برای فعالان اقتصادی بویژه در بخش تولید بود و امیدواریم سال جاری سال پر از موفقیت برای جامعه کار و تولید باشد.

کمیته ویژه بررسی نوسانات ارز در شورای عالی جوانان تشکیل می شود

امیرکشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:جوانان به عنوان سرمایه های کشور نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و رونق فضای کسب و کار دارند.

وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز گفت:کمیته ویژه بررسی نوسان ارز در  شورای عالی جوانان تشکیل می شود و نتایج نشست  و تحلیل های ان به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی  ارایه می شود.

بهرام سهل آبادی پژوهشگر ادبی در این مراسم با خوانش اشعار از شاعران کلاسیک و معاصر خواستار توجه جوانان بازرگان به ادبیات غنی فارسی شد و گفت:بزرگترین معضل ایران ،فرهنگی است و برای رشد و توسعه ابتدا باید فرهنگ جامعه  را  ارتقا داد.

نشست دورهمی جوانان هر ماه با هدف آشنایی جوانان با فعالیت های اقتصادی و بازرگانی اعضای شورا برگزار می شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا