نفت،گازو پتروپالایش

تجهیز ناوگان شرکت ملی نفتکش به تجهیزات ایرانی پردازش آب توازن‌

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا اظهار کرد: همسو با تأکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، پس از چندین سال حمایت مدیریت فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش از این شرکت دانش بنیان داخلی، امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در تأمین منافع ملی و حفظ جریان صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی، افزود: با وجود پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های عملیاتی ناوگان، این نفتکش غول پیکر، اولین شناور تحت پرچم ایران است که یک سیستم تصفیه آب توازن ساخت داخل را نصب کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: کنوانسیون مدیریت آب توازن کشتی‌ها به منظور جلوگیری از انتقال گونه‌های مهاجم آبزی از طریق کشتی‌ها از تاریخ هشتم سپتامبر ۲۰۱۷ لازم‌الاجرا شده است و به سبب عضویت ایران در این کنوانسیون، ناوگان ملکی کشور موظف به نصب سامانه تصفیه آب توازن هستند.

شیوا یادآور شد: شرکت دانش‌بنیان سازنده این دستگاه با کمک و نظارت مدیریت فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش، پیش از این موفق به دریافت تاییدیه‌های Basic Approval و Final Approval از سازمان بین‌المللی دریانوردی شد.

منبع خبر :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا