اخبار صنعت، معدن و تجارت

شوک شورای رقابت به بازار خودرو/ جهش قیمت‌ها در نخستین روز هفته

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۷۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

۲۲۳۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا