اخبار استان ها

قتل پدرو مادر پیر به دست پسر خود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تُرکیان گفت: ساعت ۱۹ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف اجساد یک زن ۶۵ ساله و شوهر ۷۳ ساله از داخل چاه اب داخل خانه ای در یکی از محله های شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حضور یافتند.
وی افزود: پس از خارج شدن اجساد این زن و شوهر از عمق ۱۰ متری چاه آب داخل منزل مسکونی بررسی های تخصصی و علمی برروی آنها انجام گرفت و در نهایت با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد پسر چهارم این زن و شوهر که جوانی ۴۱ ساله و دارای مشکلات و اختلالات روانی بود حدود ۴ ساعت قبل به منزل پدر و مادر خود آمده و با ضربات چکش آنها را به قتل رسانده و پس از انداختن اجسادشان به درون چاه آب منزل از صحنه متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با اطلاعات بدست آمده و مشخص شدن عامل اصلی قتل این زن و شوهر عملیات رد یابی و جستجو برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و تنها ۴ ساعت پس از وقوع حادثه فرد مذکور در یکی از محله های خمینی شهر دستگیر و پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.
سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض هایی که بین او و سایر فرزندانشان قئل می شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان های اعصاب و روان بستری می شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
این مقام انتظامی عنوان داشت: با اعترافات صریح متهم به قتل پدر و مادرش در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا