تکنولوژی

انتصاب مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، در مراسمی که با حضور رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت، سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و هادی احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان برگزار شد، سید حامد قدس علوی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان معرفی شد.
در این مراسم باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت با تاکید بر این که کسب رضایت مردم از خدماتی که به آنان ارایه می‌شود، از اولویت کاری و برنامه‌های ما است، اظهار کرد: تنها حوزه‌ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در طول برنامه‌های توسعه‌ای کشور رشد مستمر داشته، حوزه فناوری اطلاعات با میزان رشد ۱۹.۲ درصد بوده است.
وی تصریح کرد: حوزه آی سی تی در زمان کرونا و در حالی که همه جا تعطیل بود، در کنار وزارت بهداشت قرار گرفت و خدماتی که در این زمینه انجام شد، وضعیت کشور را سرپا نگاه داشت و توانست سکوها (پلتفرم) را به خوبی تغذیه کند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه اقتصادی کشور در این دوره متاثر از نفوذ فناوری در همه ابعاد بوده و نمونه بارز آن در بخش خدمات بهداشتی و درمانی، اجرای طرح نسخه الکترونیکی است که گلستان در این طرح نمونه کشوری شد.
وی تصریح کرد: امروزه تحولات شدت بیشتری گرفته و باعث اثرگذاری فناوری اطلاعات در شئونات زندگی شده است و فرصت‌هایی را در اختیار مردم و کشور قرار داده که تهدیداتی نیز به همراه دارد و برای غفلت نکردن از این فرصت‌ها باید آنها را مدیریت و تبدیل به فرصت کنیم.
وی ضمن اشاره به مهمترین اولویت های وزارت ارتباطات که تکمیل پوشش روستاهای بالای بیست خانوار است گفت: در حالی که تعهد ایجاد شده برای حوزه ارتباطات اتصال ۸۰ درصدی روستاهای بالای بیست خانوار تا پایان برنامه فعلی است، ما شاهد پوشش ۹۰.۷ درصدی ارتباطات در کشور و ۹۶.۷ درصدی در استان هستیم.
باقری اصل ضمن تقدیر از زحمات محمد احمدی مدیرکل سابق، طی حکمی از وزیر ارتباطات، سید حامد قدس علوی را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان معرفی کرد و گفت: تکمیل پوشش ارتباط روستایی، راه اندازی فیبر نوری شهری و کسب و کارها، حمایت از کسب و کارها، توسعه اقتصاد دیجیتال از مواردی است که امید می رود به زودی شاهد تحقق آن در استان باشیم.
سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه این جلسه اظهار داشت: از مهمترین مواردی که باید مدیران سرلوحه قرار دهند ایجاد رضایت مردم است که این مهم علاوه بر رضایت خداوند باعث ایجاد امید در مردم و کشور می شود.
معاون استاندار گلستان گفت: یکی از اهداف ما در استان باید الکترونیکی شدن نیازهای جامعه و افزایش سطح زیرساخت‌ها باشد و با توجه به جنگ ناعادلانه و نابرابر امروز، تقویت شبکه داخلی باید در دستور کار جدی قرار بگیرد.
در ادامه سید حامد قدس علوی ضمن تقدیر از اعتماد صورت گرفته در تشریح برنامه های خود گفت: از امروز با همدلی، تلاش، برنامه ریزی و همت واحدهای تابعه همچون پست، پست بانک، ارتباطات زیرساخت، تنظیم مقررات و اپراتورهای ارتباطی تلاش می کنیم با شعار *دست در دست هم دهیم به مهر، گلستان خویش را کنیم آباد با طعم شیرین فناوری*، در افزایش رضایتمندی مردم در حوزه ICT از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا