اخبار مناطق آزادو ویژه

پیام تبریک سعید پورزادی به مناسبت گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از کیش : در پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اگرچه روز جهانی کارگر به تکریم قشر شریف کارگران زحمتکش اختصاص دارد. اما فرصت مغتنمی برای همه ماست تا در هر مقام و جایگاهی که هستیم، به یاد بیاوریم عمران، آبادی، پیشرفت و رفاه شهر و کشورمان مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر این مجاهدان بی‌ادعاست. تلاشگران نجیبی که بی حضور آنان، نه خشتی روی خشت قرار می‌گرفت و نه چرخ کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و همه اماکن تجاری، تفریحی و عمرانی می‌چرخید.

این روز فرصتی است برای آن‌که به یاد بیاوریم جامه عمل پوشاندن به آنچه که مدیران، کارگزاران و تصمیم‌گیرندگان کشور برای پیشرفت امور و رونق و اعتلای محیط زندگی و کسب و کار مردم به آن می‌اندیشند، مرهون دست‌های پاک و بازوان پرتلاش قشر شریف کارگر است. پس مبادا حضور خاموش اما زندگی‌بخش آنان را از یاد ببریم و مجاهدت‌های شبانه روزی‌شان را نادیده بگیریم.

خوشبختانه امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی کارگر می‌رویم که با بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و چاره‌اندیشی‌های دولت محترم، امیدهای تازه‌ای برای احقاق حقوق کارگران عزیز در دل این قشر خدوم جوانه زده است و طلیعه فردای روشن تری برای زنان و مردان شریف کارگر آشکار شده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به همه کارگران عزیز کشور به‌ویژه جامعه شریف کارگران جزیره کیش، از خود و مجموعه همکارانم در سازمان منطقه آزاد و نیز تمامی اصناف، کارفرمایان و مسئولان بخش‌های مختلف جزیره اعم از دولتی و خصوصی انتظار دارم بیش از پیش، مطالبات برحق کارگران را بشنویم و به رفاه مادی و معنوی این ولی‌نعمتان بی‌ادعایمان بیندیشیم.

۴۶

منبع خبر : خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا