شهر و جامعهعناوین اخبار

کارآفرینان نیاز به شبکه سازی دارند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان«کوروش خسروی»در نخستین جلسه این کمیسیون آموزش در سال ۹۵ افزود: در این راستا کمیته شبکه سازی ذیل کمیسیون آموزش تشکیل شده تا با شناسایی کارآفرینان و شرکت های اقتصادی مرتبط زمینه توسعه کسب و کار فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی طی روزهای ۲۳ الی ۲۵ اردیبهشت در اصفهان گفت:در این جشنواره نشست های آشنایی کارآفرینان و سرمایه گذاران  با هدف شبکه سازی تشکیل می شود.

«علی صفرنورالله»مشاور کمیسیون آموزش در این جلسه گفت:صدور کارت الکترونیکی برای شرکت کنندگان  در همایش های آموزشی اتاق در دستور کار قرار گرفته است .

وی تاکید :آموزش های اتاق بازرگانی برای فعالان اقتصادی بویژه اعضا  بایستی در جهت بهبود کسب و  کار باشد.

«علی سلیمانی»دبیر کمیسیون آموزش اتاق در این جلسه گفت: در سال گذشته  کمیسیون فعالیت هایی از قبیل  انجام مطالعات تطبیقی از سایر اتاقها درخصوص انتقال تکنولوژی آموزشی، استفاده از توانایی بالقوه آموزش وپژوهشی تمامی دانشگاهها و موسسات آموزشی استان ،تدوین استراتژی کمیسیون و ایجاد اکوسیستم کارآفرینی بر مبنای مطالعات تطبیقی از اتاق های موفق سایر کشورها انجام داده است .

وی توافق درخصوص استفاده از ظرفیت های آموزش های صنعت و دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت های ایالت باواریای جمهوری فدرال آلمان ازدیگر فعالیت های این کمیسیون برشمرد.

سلیمانی با اشاره به فعالیت های کمیته های آموزش و بهره وری،هماهنگی راهبردی پژوهشی و فناوری ،ارتقا فرهنگ کار و خلاق کسب و کار ،کسب و کار دانش بنیان و ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: ایجاد کمیته شبکه سازی  برای حل بخشی از مشکلات اعضای اتاق برای شناسایی افراد متخصص ذیل کمیسیون تشکیل شده است .

در ادامه این جلسه برنامه استراتژی کمیسیون آموزش  مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا