اخبار استان ها

شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، احد جلیلیان، امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت هوای شهرهای مختلف استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا که مربوط به ساعت هفت صبح امروز (هفتم فروردین) است، عدد شاخص کیفی هوا برای شهر کرمانشاه ۱۱۳ و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

وی عدد شاخص کیفی هوا برای شهر قصرشیرین را نیز ۱۵۳ اعلام کرد که وضعیت قرمز، ناسالم و هشدار را نشان می‌دهد و افزود: در ایستگاه سرپل ذهاب نیز عدد شاخص کیفی هوا ۱۱۴ بوده و بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه پاوه نیز ۱۴۸ بوده و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و هشدار را نشان می‌دهد و وضعیت هوای شهر کنگاور را با توجه به اطلاعات ایستگاه آن سالم اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد به تدریج و از اواسط روز از غلظت ذرات معلق موجود در هوای شهرهای مختلف استان کاسته شود و گفت: منشأ این توده گرد و غبار که از اوایل امروز جو استان را تحت تأثیر قرار داده، خارج از مرزهای کرمانشاه بوده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا