تيتر يكاخبار صنعت، معدن و تجارتعناوین اخبار

آغاز فرایند دمش هوای گرم به کوره بلند شماره یک ذوب آهن

آیین آغاز فرایند دمش هوای گرم به کوره بلند شماره یک با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، محمد جعفر صالحی معاون خرید، کاظم تدین مدیر کوره بلند و تعدادی از مدیران شرکت دهم دی ماه آغاز گردید .
معاون بهره برداری ضمن قدردانی از تمامی تلاشگران شرکت که در بازسازی و نوسازی کوره بلند شماره یک تلاش نمودند گفت : این کوره که بعد از ۵ سال توقف راه اندازی خواهد شد، اولین کوره بلند ذوب آهن اصفهان با ظرفیت یک هزار متر مکعب و ظرفیت اسمی هشتصد هزار تن در سال می باشد که می تواند بهره وری در ذوب آهن را افزایش دهد .
وی خاطر نشان ساخت : برنامه پیش بینی شده سال ۱۴۰۰ کوره شماره یک ، تولید سالیانه ۶۰۰ هزار تن چدن است که این مقدار به ظرفیت کوره های دو و سه اضافه خواهد شد .
تولائیان گفت : در صورت تامین مواد اولیه این کوره با ظرفیت اسمی خود به تولید ادامه خواهد داد. وی افزود : با تغییراتی که در فرایند بازسازی و نوسازی کوره داده ایم کیفیت تولید افزایش خواهد یافت .
وی با اشاره به اینکه متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند مطابق با دانش روز را دارند ، گفت : در این پروژه ، طراحی ، اتوماسیون در بحث کنترل ها و تغییرات در بارگیری کوره بلند از قبیل سرند مواد از تجهیزات جدید استفاده شده است . ضمن اینکه این تجهیزات توسط تلاشگران ذوب آهن بومی سازی و نصب شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا