عناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

انتصاب مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه مزبور، بیژن زنگنه در متن این حکم انتصاب آورده است، با توجه به مصوبه ۱۷ فروردین ماه جاری مجمع عمومی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، بدینوسیله به استناد ماده ۱۰ اساسنامه این شرکت (مصوب سوم اردیبهشت ۹۳ هیات وزیران)، به عنوان مدیرعامل این شرکت و با توجه به سوابق مدیریتی جنابعالی به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید.
مهمترین مأموریت این شرکت در شرایط کنونی، در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، پیگیری طرحهای کاهش شدت و بهینه سازی مصرف انرژی، بویژه در قالب ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است.
همچنین وزیر نفت در نامه ای جداگانه خطاب به نصرت اله سیفی از زحمات وی در دوره تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، علی وکیلی، سابقه مدیریت شرکت نفت و گاز پارس و پژوهشگاه صنعت نفت را در کارنامه خود دارد که در چند سال گذشته در موسسه مطالعات بین المللی انرژی فعالیت داشت.
وزیر نفت آذرماه ۱۳۹۲ نصرت الله سیفی را که پیش از آن به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران و عضو شورای راهبری فنآوری‌های انرژی کارآمد و تجدید پذیر وزارت نفت مشغول به کار بود، در سمت مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب کرده بود.
سیفی پیش از بر عهده گرفتن این مسئولیت در بخش اجرای پروژه‌های سی.دی.ام و اجرای طرح‌های ‘ اسکو’ به منظور بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی در مجتمع های صنعتی و به ویژه تاسیسات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قراردادهایی را با شرکت بزرگ خارجی و بخش خصوصی امضا کرده بود.
پیش از سیفی، عباس کاظمی مدیرعاملی شرکت بهینه سازی صمرف سوخت را برعهده داشت که اکنون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا