شهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار فرماندار اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فرماندار اصفهان در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب شایسته، حجت الاسلام و المسلمین انصاری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی است، باید گام های مؤثری همچون گذشته در جهت تعمیق ارزش های فرهنگی و اسلامی برداشته شود.

وی با اشاره به برخی معضلات اجتماعی موجود در جامعه، اظهار داشت: باتوجه به افزایش نرخ بی کاری، طلاق و اعتیاد در جامعه، اداره فرهنگ و ارشاد با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه ها باید اقدامات مؤثری در جهت تقویت ارزش های فرهنگی در جامعه بالاخص در بین نسل جوان انجام دهد.

رضوانی در پایان از زحمات و تلاش های ارزنده حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز در این دیدار، با بیان اینکه مسائل فرهنگی، ازجمله مسائل ظریف و مهم است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان در حوزه های فرهنگی، سرآمد و پیشتاز در کشور است، انجام اقدامات مؤثر در این حوزه مستلزم همکاری و همراهی دیگر دستگاه ها با فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا