پیشخوانتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پیش بینی وضعیت آب و هوا در چند روز آینده

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
امروز بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، شمال تهران، شمال البرز، شمال قزوین، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان و بعد از ظهر در ایلام ، لرستان، غرب چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت.
از اواخر وقت امروز در شمال غرب و غرب کشور از شدت بارش ها موقتا کاسته می شود. امروز در برخی مناطق جنوب غرب، شرق و شمال شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.
روز دوشنبه نیز بارش ها در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، بخشهایی از مرکز، جنوب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.
فعالیت بارشی این سامانه در روز سه شنبه -۱۰ فروردین ماه- محدود به شمال شرق، بخش هایی از جنوب، جنوب شرق وشمال غرب کشور خواهد بود.
طی سه روز آینده سواحل دریای خزر ابری و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود که بارش در برخی جاده های کوهستانی البرز به صورت برف خواهد بود.
بر پایه این گزارش، امروز و روز دوشنبه بخش های غربی خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.
این گزارش در پایان می افزاید، طی سه روز آینده در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا