شهر و جامعهعناوین اخبار

۱۰ نفر از مددکاران خانواده و مسوولان اکرام ایتام استان اصفهان تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ تعداد ۱۰ نفر از مددکاران و کارشناسان حوزه حمایت خانواده و مسوولان اکرام ایتام شهرستان ها که به واسطه فعالیت های چشمگیر خود و در ارزیابی های انجام شده ، نمونه شناخته شده بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند. مدیرکل امداد استان در این جلسه با اشاره به ویژگی های یک مددکار موفق گفت: درایت و هوش بالا ، دلسوزی و وقت گذاری ویژه از خصوصیات بارز یک مددکار است که می تواند موفقیت وی در رسیدگی به نیازمندان را در پی داشته باشد.
حمیدرضا شیران افزود: دیدگاه مددکاران خانواده با یستی بر توانمند سازی نیازمندان استوار بوده تا بتواند خانواده ها را به سمت کار و تلاش سوق دهد. وی اضافه کرد: سازمان شایسته پرور و شایسته سالار می تواند با تشویق به جا و تنبیه کارآمد ، خدمت رسانی را به بهترین وجه انجام دهد. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در ادامه با اشاره فعالیت های خوب مسوولان اکرام ایتام در استان و همکاری شایسته خیرین و حامیان نیکوکار ، دریافت سرانه ۱۷۳ هزار تومان هریتیم در ماه را یادآور شده و تصریح کرد: باید وجوه اکرام ایتام با نظارت و مشاوره با خانواده ها در جهت توانمند سازی و رشد و رفاه خانواده های نیازمند یتیم و طرح محسنین هزینه شود. وی اضافه کرد: در استان بیش از ۲ هزار بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که لازمست مددکاران و مسوولان اکرام تلاش کنند با گسترش طرح محسنین و حامی یابی مشکلات درمانی این خانواده ها به حداقل برسد.
گفتنی است در این جلسه از تعداد ۱۰ نفر از مددکاران خانواده و درمان و همچنین مسوولان اکرام ایتام شهرستان های استان اصفهان با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا